sâmbătă, 29 martie 2014

Vector Quantum X1 Tab

Si asa, cum v-am promis, a venit si timpul sa vorbim despre legendara tableta Quantum X1 Tab.
Ca sa incep cu inceputul, eram intr-o zi de marti la cursuri la Iasi, nimic nu ma mai putea uimi, rutina imi intrase in sange.
Toate acestea pana cand, un cocalar a aparut pe usa cu o geanta dubioasa. Ma intreb eu, bai frate, geanta aia e prea mica pentru un laptop, prea si prea subtire pentru a fi o geanta de cursuri.
In orice caz, nu eram singurul care se intreba acestea, pentru ca si colegul meu Vlad, parea destul de nedumerit. Fac ce fac, si intru in vorba cu acest "cocalar", spre surpinderea mea acest tip nu era deloc fitzos, ba chiar s-a dovedit a fi un nerd inrait, si totodata si geek.
Pur si simplu am ramas cu gura lata cand a inceput sa-mi explice noile trenduri in materie de gadgeturi. Si eu care ma credeam smart-things addicted, ce naiv...
La sfarsit a dat sa plece, dar l-am prins tare de mana de s-a speriat rau de tot, si nu l-am lasat in pace pana cand nu mi-a spus ce are in geanta.
Ca sa vezi, avea o tableta, si ce mai tableta... Spunea ca ar fi achizitionat-o de curand de la un chiosc de ziare in drum spre facultate. I-am ras in fata si i-am spus ca daca era de la un chiosc, atunce e clara treaba. Dar de unde, tipul s-a enervat si mi-a aratat specificatiile, ba chiar mi-a facut si o prezentare cu un benchmark.
Tableta ducea jocurile la ULTRA, 200 fps-uri, ce sa mai...
Procesor: Hexa-core ARM 80'
Display: TFT Neon
Memorie: 5120 MB DDR 0
Stocare: 1 SB (ca daca tot e un terra, ia sa fie si un soare)
Camera: VCR detasabila cu fir
Baterie: Li-U (uraniu)
Porturi
USB 0.1: 7x Mega USB (marginea e facuta numai din porturi de USB)
Altele
Greutate: 2 kg (iti rupe mainile)
 Culoare: Incolora (transparenta, se vad circuitele)
Software
Sistem de operare: Android 10.2 Jelly Shit

Va prezint o imagine  care face cat 1000 de cuvinte.

Spre uimirea mea, tableta era ghiciti de unde? De la Vector! "heheheeh"
Atunci am avut eu o revelatie cu telefonul care facea senzatii la lansarea de smarphone-uri, uimitorul V8.

Va multumesc tuturor ca ati avut rabdare sa-mi cititi rahatul de articol, si inca odata va astept si data viitoare cu noi gadgeturi "inovative".
See you next time  =p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu