luni, 3 septembrie 2012

Review Nokia 500

Am facut acest review deoarece nu doresc ca si alti oameni de rand sa i-a teapa ca si mine cu noul smartphone Nokia 500.
Deci sa incepem cu inceputul,dragul nostru telefon cantareste 93 g si are dimensiunea de 111.3 x 53.8 x 14.1 mm, 73 cc .
Ecranul are dimensiunile de 360 x 640 pixels, 3.2 inches,TFT capacitive touchscreen, 16M,el este dotat cu sistemul de operare de doi lei,celebrul Symbian s60v5 Anna,upgradable la Symbian Belle.
El detine slot pentru card microSD de pana la 32GB ceea ce este destul de bine,si este dotat cu un hard intern de 2GB din care 1GB este deja plin cu ce are prin el.
Procesorul este de 1 GHz ARM 11 ceea ce este foarte bine si 256MB RAM ceea ce este foarte prost.
Mai are Bluetooth versiunea 2.1 si in special o sa va vorbesc despre camera foto care are 5MP cu o rezolutie de 2592х1944 pixels iar camera video este VGA de15fps. (Nota: dupa upgradeul la Symbian Belle calitatea foto si video scad drastic,din nu stiu ce motiv).
Ceea ce este interesant la el este ca dupa ce ati cumparat telefonul in cutia lui mai gasiti si 2 capace pe care le puteti schimba daca nu va place culoarea capacului original.

Acum notele:
Design:8/10
Features:5/10
Performance:4/10

Deci daca doriti vreodata sa va cumparati un smartphone va recomand sa nu care cumva sa va treaca prin cap sa il cumparati pe acesta.

Review facut de Takato.

5 comentarii:

  1. din pacate te cunosc acum cand e prea tarziu http://omulvaly.wordpress.com/2012/06/09/nokia-500-si-batjocura-cosmote/ ! felicitari pentru blog ! M-ar durea capul sa stiu atatea chestii tehnice cate ne impartasesti !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de reply si niciodata nu-i prea tarziu.Ti-am citit postarea si ai dreptate...prietenul acesta al meu Takato care a scris acest review isi doreste acum un Galaxy S3 in locul acestui Nokia 500.Coincidenta e ca tot de la Germanos l-a luat si el).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ulterior am achizitionat Sony Ericsson experia neo V, alb ! Am avut parte de el 12 zile , dupa care mi-a fost furat ! La 30 zile mi-a fost futrat si telefonul luat in 2010, nokia 6303i, de care fusesem foarte multumit si acum am un telefon vechi motorola rokr E8 ! peste 2 ani imi iau smart din nou :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant...eu momentan am un Samsung Galaxy S si sunt multumit de el.De Craciun as vrea foarte tare sa-mi iau un Samsung Galaxy Note II.

    RăspundețiȘtergere